Пронађите чланак :

уторак, 19. август 2014.

ЈЕЛЕНА ТОМАШЕВИЋ БОСИЉЧИЋ ДЕМАНТУЈЕ СВАЂУ ИСПРЕД ЗГРАДЕ



У Ужицу је јуче  отворен  VI  Међународни фестивал фолклора "Лицидерско срце", на коме је специјални гост била певачица Јелена Томашевић - Босиљчић.
Фотографија : Удружење грађана " ЕРA"


Пошто Јелена воли супругов родни град, Ужичка „снајка“ , каже да ју је обрадовао позив за учешће.

-„ Јако ми је драго што сам вечерас у Ужицу. Врло сам везана за овај град. Овде живи пуно мени веома драгих људи, а пошто сам играла фолклор као дете, од првог до шестог разредна основне школе, све ово ми је јако  блиско и логично је да наступим  на оваквом фестивалу.“ – каже Јелена.


 Је ли Вас Иван упознао са традицијом Ужичког краја и која су то места која радо посећујете када дођете?

-     -     „ Стално шетамо Ужичким улицама и идемо на градску плажу у један кафић. Практикујемо да када дођемо овде одемо и на Златибор, а пошто имамо кућу и на Златару идемо и тамо, такође и на Сјеничко језеро, где Иван, његови родитељи и брат имају кућу. А и ми снајке смо део породице, па слободно можемо да кажемо да је у неку руку и наше. “



Пошто се претходних дана у медијима подигла велика помпа око наводне свађе Вас и супруга испред зграде у Београду у којој живите, хоћете ли да нам прокоментаришете ове натписе ?
-       
   - Ма дајте људи, молим вас.  Ко може још да верује у такве будалаштине ? Ми више од месец дана нисмо били у Београду, били смо на континуираном одмору.


Јелена је наступ започела песмом „ Јаре моје “, а у остатку вечери уз аплаузе и распеване Ужичане,  ређали су се њени највећи хитови „ Оро “, „ Мед и жаока “ , „ Вертиго “ , „ Радио свира за нас “ ...


Текст : Немања Ковачевић
Фотографије: Јеленина приватна архива 

1 коментара:

Постави коментар