Пронађите чланак :

недеља, 1. јун 2014.

ALEKSANDRA BLAGOJEVIĆ, PEVAČICA : " OD KADA ZNAM ZA SEBE, ZALJUBLJENA SAM U MUZIKU !!!! "


1. Živeli ste dugo vremena  u Moskvi. Tamo ste završili fakultet i radili ste kao zamenik direktora u jednoj firmi. Zbog čega ste se vratili u Srbiju?

Moskva je moj drugi dom. Tamo sam provela polovinu svog života. U Srbiju sam se vratila da bih ostvarila svoje snove u zemlji gde sam se rodila.

2. Odakle ljubav prema muzici i kada ste počeli da se profesionalno bavite tim poslom?

Mama kaže da sam zapevala čim sam se rodila . Od kada znam za sebe zaljubljena sam u muziku. Sa godinama ta ljubav je sve jača i jača. Moja porodica je porodica sa umetničkim aspiracijama – tako da sam talenat nasledila i od oca i od majke . Kraj 2012. godine je početak mog profesionalnog bavljenja muzikom.

3. Učestvovali ste u projektu “ Prvi glas Srbije” . Kakvo iskustvo odatle nosite?

Projekat PGS mi je doneo jedno predivno iskustvo i nekoliko novih, vrlo talentovanih i dobrih prijatelja.



4. Široj javnosti ste poznati po “aferi”  sa poznatim  oženjenim biznismenom? Otkud Vi u toj priči?

Kao što poznati biznismen nije oženjen, tako ni afere nije bilo. Još uvek ne znam ko je poželeo da se  nađem u toj priči.

5. Mnogo ste pesama snimili, koja Vam je najdraža i zbog čega?

Da. Čim me poseti inspiracija istog momenta se potrudim da snimim demo pesme da ne bih izgubila prvobitnu ideju. To je razlog zašto ih je tako mnogo snimljeno. Sve su mi drage na svoj način.



6. Kako je kod publike  prošla vaša prva duetska pesma  „ Ljubav bez dodira “ , koju ste snimili sa Milošem Marićem?

“Ljubav bez dodira” je pesma koja je nastala preko noći i u koju je kasnije uloženo mnogo rada, vremena, ljubavi . Uvek se rado setim  snimanja spota i svih dragih ljudi koji su pomogli u realizicijji istog. Da se žargonski izrazim – odlično smo se zezali tokom stvaranja projekta i ekranizacije. Iako je nismo marketinški ispratili sasvim, komentari su uglavnom pozitivni. Mnogima se dopada, čujem i da se sluša po klubovima na moje veliko zadovoljstvo .

7. U pripremi je  nova duetska pesma. Možete li da nam kažete nešto više o njoj i kada će te je plasirati u javnost?

Tako je. U pripremi je nova pesma u staroj i meni najdražoj saradnji . Pesma nosi naziv “ Pojačaj ovo ludilo ”. Autori teksta smo Miloš Marić i ja, a na bitu je Dj Siky’s kao i u prethodnom duetu.  Pesma je brza, vesela, namenjena klubskom kontingentu. Nadam se da će biti slušana , da će se dopasti ljudima i da će dobiti pozitivne komplimente.

8. Planirate li uskoro da izdate album?

Album je takođe u pripremi. Što se izdavanja tiče, bićete blagovremeno obavešteni.

9. Šta smatrate najvećim uspehom do sada ?

Uspeh nije ključ za sreću, već obrnuto, sreća je ključ za uspeh. Ako radite ono što volite, smatrajte da ste pronašli ključ.  Ja radim ono što volim.

10. Od koga dobijate najveću podršku?

Od porodice i prijatelja.

Porodica joj je najveća podrška :  Aleksandra, sestra Tina, sestrić Andrej ,  zet Darko , majka Ružica i otac Milorad

11. Kako Vaša porodica reaguje na vaš uspeh ?

Uvek su verovali u mene. Toliko, koliko ja sama nikada nisam. Tako da reaguju sasvim normalno. Kao “ pa to se podrazumeva ” .

12. Koliko se javni život održava na Vašu privatnost?

Ja sam vrlo svesno ušla u ovaj biznis, prihvatajući obe strane medalje. Sa obzirom da uvek stojim iza svojih reči i dela –  nemam problem sa tim da ljudi koji me vole i prate moj lik i delo budu upoznati sa mojim privatnim životom ukoliko imaju tu želju. Ono što sam na sceni –  ja sam to i privatno, tj. ja  sam to što jesam, sve ostale uloge su već zauzete.

13. Koji je Vaš moto?

Za  svaki novi dan imam novi moto.

14. Poruka za naše čitaoce.

Volite sebe, verujte u sebe i sledite svoje snove.




Tekst : N. Kovačević
Fotografije : Lazar Panić
Video : Prva TV

3 коментара:

Bravo Alek ,sve pohvale od tvojih fanova !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-* <3

Постави коментар