Пронађите чланак :

четвртак, 18. септембар 2014.

НЕПОШТОВАЊЕ ПАЦИЈЕНАТА НА УЖИЧКОЈ СТОМАТОЛОГИЈИ


Ако неким случајем имате проблем са зубом или  Вам је заказан термин за поправку зуба на Ужичкој стоматологији  не надајте се блиством осмеху.




„ Данас сам имао заказан преглед за поправку зуба у десет часова и тридесет минута код докторке Снежане Јанковић. Упркос доброј вољи докторке Снежане да ми уради интервенцију на зубу, то се није десило у заказано време, због техничке неисправности апарата. “

-          -  Машина је технички неисправна  . Микромотор  и магнетни вентил  су у квару. На радном  месту сам , радим оно за шта није потребна машина , а то су  екстракције. Покушала сам  да пронађем некога ко је у могућности да нам донира нови апарат, али то није могуће, јер стоматологија нема одвојен рачун. , рекла нам је докторка Снежана Јанковић.

 " На Снежанином апарату не раде  „ микромотор“, и „ магнетни вентил “ ( који не ради више од годину дана) “ , а на другом апарату у истој ординацији  „пустер“.  Незадовољан таквом ситуацијом и таквим понашањем, кренуо сам по објашњење код директорке Дома здравља у Ужицу др Славке Митричевић.  Од директоркине секретарице, добио сам одговор да директорка не може да ме прими јер прича на телефон и да се јавим начелници стоматологије др Наташи Ђерић. После поновног враћања на стоматологију, добио сам одговор да докторка Наташа ради другу смену. Опет сам се вратио код директорке Дома здравља др Славке Митричевић, која ме није удостојила ни да седнем,  већ стојећи врло строго и званично ме питала како може да ми помогне. А када сам рекао у чему је  проблем, саслушала  ме је и предложила ми да се обратим начелници стоматологије Наташи Ђерић, која  ради у поподневној смени. Поново револтиран бахатим понашањем директорке, прибегао сам једином могућем решењу.  Пошто као пацијент нисам испоштован, новинар у мени се пробудио. Дао сам јој легитимацију и замолио да ми да изјаву за медије, поводом те ситуације и покварених апарата. Слутите већ какав је био одговор? Одричан и негативан.   Чекајућу начелницу стоматологије др Наташу Ђерић, апарат је поправљен , али се створила гужва. Остали заказани пацијенти , такође незадовољни , негодовали су и бунили су се. Око дванаест часова апарат коме је недостајао „ пустер “   поправљен је и мој зуб шестица доњи такође. 

Сада се питам, шта ће бити са пацијентима у будућности, када се врати са одмора доктор  који ради на апарату на коме је др Снежана сада? Да ли  ће она опет  морати да се врати на  покварени апарат ? Шта ће бити са њеним пацијентима ако их зуб заболи , а поред тога што она има  добру вољу да ради свој посао, није  у могућности да га обавља због  техничке неисправности апарата?  Шта ће бити са пацијентима који немају времена да цео дан изгубе на стоматологији чекајући да се поправе апарати, а шта са оним који немају новца за лечење код приватног стоматолога? Ко ће да реши тај проблем , као и проблем исправности апарата у Дому здравља у Ужицу? КО је надлежан за то,  и зашто се тако према пацијентима понаша директорка Дома здравља у Ужицу Славка Митричевић? “

Свачије време  је драгоцено и сваки човек без обзира на професију ( радник, интелектуалац  , доктор наука ... )  има право да буде испоштован  и примљен на преглед у заказано време. Надам се да ће ово моје непријатно искуство помоћи другим људима у решавању овог проблема. Директорска титула не гарантује општу културу, пристојност и основно кућно васпитање. Понекад  и лепа реч,  боље лечи од медикамента! Да ли су то неки медицински радници заборавили?


 Н.К.

3 коментара:

Tako je. Odvratni su. Bravo za tekst!!

Druže i kolega, ja sam pre 15-tak dana ispostrojavao i stomatologe (Natašu Đerić koja je moj "odabrani" zubar i Maltarku), pa onda sišao dole na Opštu medicinu i ispostrojavao i njih jer mi je jedna sestra, dok sam pokušavao da zakažem termin telefonom, rekla "da joj ne pada na pamet da ide na drugi kraj hodnika po moj karton, jer su gužve" (bili su godišnji odmori). Onda sam otišao u opštinu, u kancelariju 26, kod Zaštitnika prava pacijenata i sve lepo izložio. Kad je zaštitnica pozvala Dom zdravlja, znaš kako je sekretarica cvrkutala sa njom! Zato i tebi predlažem da odeš do opštine i zvanično podneseš prijavu protiv direktorke zbog bahatog ponašanja. Što više nas to uradi, to bolje! Oni nikako da shvate da su oni tu zbog nas, i da su oni naši najamni radnici, da ih MI plaćamo i nosimo na grbači!

Постави коментар