Проблеми не постоје , кад људи имају добру вољу
да их реше, каже пословица. У ужичком Дому здравља изгледа одавно нема добре
воље да се важни проблеме реше.
Наиме, апарат за алвеоларно снимање зуба (рендген)
не ради више од три месеца.
Директорка Дома здравља Славка Митричевић на питање
када ће апарат бити поправљен и коначно у функцији истакла је : „ Распитајте се
пре свега о терминима тендера...“ .
Поставља се питање : шта да раде пацијенти који
ургентно морају да сниме зуб , а којима је то онемогућено због квара на апарату ? Треба ли да остану без
властитих зуба чекајући тендере, а да притом и даље уредно плаћају здравствено осигурање ? Шта да раде они пацијенти који нису у могућности
да себи приуште приватно снимање зуба ? Коме да се жале и где да траже одговор
??
У чијем интересу ради Дом здравља Ужице :
пацијента или приватника?
Ко је надлежан за контролисање рада директора
здравствених установа ??? Да ли ће надлежни коначно реаговати или ће у јуну
поново бити поклоњено поверење оваквим директорима који нису ажурни да реше акутне проблеме у установама у којима су надлежни и за
шта су плаћени ? Добро плаћени!
Из извора који су желели да
остану анонимни сазнали смо да је и рачун Здравственог центра Ужице одавно блокиран ! Можда у томе лежи проблем?
Надам се да нећемо чекати Годоа до решавања проблема , а
можда и хоћемо ? Шта ви мислите ? Живели наши насушни зуби !!!
Текст : Н.
К.
6 коментара:
Bravooooo za tekst legendo !
Potpuna istina. Tri meseca ne mogu pokvaren zub da snimim!!
Послати текст министарству - одличан је !
Užassssssssssssssssssssssssssss,šta rade !!!!
Пацијенти нису битни, а од њих се живи! Као што факултетским професорима нису битни студенти већ њихова сујета и диплома. У овој земљи није битна суштина већ пука форма, зато ћемо раније под земљу, осим ако нам задњи трап није у некој фотељи!
To je sramota da toliko aparat ne radi !!!!
Постави коментар