Пронађите чланак :

уторак, 30. децембар 2014.

ДЕЈАН ЈЕЛАЧА : “ЗА УСПЕХ СУ НЕОПХОДНА ОДРИЦАЊА“



Дејан Јелача , успешни је глумац и водитељ који живи на релацији Београд Њујорк . Остварио је запажене улоге у серијама “Приђи ближе”, “ Заборављени умови Србије ”, Породично благо ” , “ Звездара ”..  Аутор је и водитељ емисије “ 30 минута“ која се емитује на каналу Арт. У сусрет седме сезоне емисије “ 30 минута “ , открива нам како се навикао на живот у Њујорку, кога би волео да угости у новој сезони емисије, о  тренутним ангажманима у Америци, али и свим тајнама глумачког и водитељског заната.

- Већ дванаест година живим на релацији Београд - Њујорк и већ сам се навикао на такав темпо живота. У почетку ми је било тешко да се навикнем на такав стил и брзину, јер када дођете из једне мирније и мање средине, све вам је чудно. Њујорк је много брз град, тамо немају људи времена за испијање кафа које траје по два сата као у Београду . Живот је урбан, што ми је у почетку много сметало. Ја сам по природи миран човек, тако да сам мислио да ћу се вратити у Србију после десет дана боравка у Њујорку. Али када добијете први посао, први агажман, некако занемарите све око себе и само вам је битно да се усредсредите на циљ који имате испред себе. То ме је једино одржало да толико дуго останем у Америци. Било је тренутака када сам желео да спакујем кофере и вратим се у своју земљу. Имао сам подршку од драгих људи који су били уз мене и рекли ми да треба да успем и да се никако не враћам док не остварим свој сан. Тако је и било. Остао сам и ево већ дванаест година живим тамо. Није лако, и дан данас имам жељу да се вратим у Србију, али што сам старији схватам да би успео треба и неких ствари да се одрекнеш. Моја породица и пријатељи су уз мене, па ми је све лакше, каже Дејан.

На којим пословним ангажманима сте тренутно ангажовани у Америци?
- Што се пословних обавеза тиче само ћу рећи да сам готово распродат до Нове године . Завршио сам снимање треће сезоне популарне америчке серије “ Elementary “ у којој глумим агента (ФБИ) Брајана Бенстролоа. Још као мали желео сам да заиграм у некој америчкој серији и то баш овакву улогу . Остварио сам дечачки сан . Презадовољан сам како је све испало и једва чекам да почне емитовоње ове популарне америчке серије . Посебно ми је задовољство што играм са познатом глумицом Луси Лу. Пре неколико дана сам завршио снимање филма American rouge и открићу да ми је улога комлексна и веома тешка . Али нека је. Волим изазове .

 Глумили сте у многим серијама и филмовима у Србији, а једна од најзапаженијих Ваших улога је у серијалу “ Заборављени умови Србије ”? Какво искуство одатле носите ?
- То је нешто најзначајније и највеће што сам одиграо у каријери. Велики изазов и велика одговорност. Треба одиграти тако велику и значајну личност из наше историје. Овој серијал је потребан и веома важан . Иза целе приче стоји продукција радио – телевизије Србије. Одлична и професионална екипа људи која реализује цео пројекат . Од редитеља Петра Станојловића до људи иза и испред камера . Једва чекам да публика види нови серијал чија се премијера очекује крајем године. У њему тумачим лик Краља Александра Карађорђевића.

Ускоро почиње седма сезона Ваше емисије 30 минута . Шта гледаоци могу да очекују у новој сезони ?

- У јануару би требало да се вратим у Србију и тада почиње снимање седме сезоне моје емисије. Већ увелико правим списак гостију и морам да признам да имам тежак задатак. Кога позвати да отвори нову сезону? То треба да буде неко ко се не појављује често у медијима, неко ко ће без длаке на језику смети да каже какво је стање у култури, позоришту, музичкој сцени... Када вам сезону отворе Милена Дравић, Небојша Глоговац и Никола Ракочевић, онда се стварно нађете у тешкој позицији кога да позовете у госте. Имам већ неке дивне људе у опцији, али не бих да откривам. Моја публика је навикла да то буду велики професионалци и пре свега добри људи, тако да ће и овог пута уживати у тридесетоминутном разговору са веома интересантним гостима.


По чему се Ваша емисија разликује од других ?

- Емисија “30 минута” је посебна по томе што се трудим да доведем госте не зато што су они актуелни и зато што гостују у свим телевизијским емисијама, па морају и код мене. Не. Доводим оне који су професионалци у свом послу , госте који трају и који ће без маске говорити о својој професији. Мислим да је људима досадило да слушају лажни сјај који им се пласира. Зато волим да доведем некога ко ће имати нешто паметно да каже, да да своје мишљење, а да зна да га ни на који начин нећу провоцирати и причати о његовом приватном животу. Зато је легенда нашег глумишта Милена Дравић пристала да дође код мене у емисију. Нисам од оних водитеља који ће по сваку цену извући нешто из саговорника , а о чему не жели да прича. Волим да се мој гост осећа пријатно у студију, јер ако нема те енергије, онда све пропадне. Публику не можете да слажете, она тачно примети искреност и квалитет. Доводим госте које ценим и поштујем приватно , чији рад заслужује велику пажњу. Долазили су гости који су одбијали много “веће” новинаре, тако да то доста говори о емисији. Сваке сезоне се трудим да доведем неког другачијег, неког ко не гостује често по емисијама. И успео сам у томе. Имена попут Мирјане Карановић, Небојше Глоговца, Ивана Босиљчића, Драгана Мићановића, Предрага Ејдуса, Светозара Цветковића, Мише Јанкетића, Тање Бошковић и сјајних личности које су на први мој позив пристале да гостују у емисији.



Кога бисте од људи трају годинама и који имају нешто да кажу, волели да угостите у новој  сезони емисије ?

- Емира Кустурицу , Матију Бећковића, Драгана Николића, Миру Фурлан, Микија Манојловића, Ренату Улмански, Миодрага Крстовића, Миодрага Радовановића, Олгу Одановић, Дару Џокић, Аниту Манчић, Цанета из Партибрејкерса... А волео бих да угостим и министра културе Ивана Тасовца и прву даму Србије Драгицу Николић . Имао бих свашта да их питам .

Да Вам неко понуди рад на једној од националних ТВ, да ли бисте прихватили понуду ?

- Имао сам неколико понуда да своју ауторску емисију "30 минута" радим на другој телевизији. Мислим да још увек нисам спреман да радим на некој комерцијалној телевизији. Немам ништа против таквих станица, чак их и приватно често гледам, само мислим да мојој емисији није тамо место. Потпуно разумем шта је то шоу бизнис, али ја нисам у тој причи. Не бих по сваку цену утицао на своју популарност. Свестан сам да моју емисију гледа одређена публика и то ми је довољно. Да ли ћу бити у центру медијске пажње ако емисију радим на некој комерцијалној телевизији, то ми није уопште циљ. Можда још увек нисам научио да кокетирам са комерцијалом. Признајем, нисам. Нити желим.


Дејан се ускоро враћа у Србију где га очекује снимање једне ТВ серије и снимање нових емисија.
                                                                         Текст : Н.К.
                                                                         Фотографије: Дејанова приватна архива

0 коментара:

Постави коментар