Пронађите чланак :

четвртак, 17. март 2016.

" ОРХИДЕЈА " поново у Ужицу




У петак 18.3.2016. године у 13 часова у ОШ  „ Душан Јерковић “ у Ужицу одржаће се промоција књиге „ Орхидеја “ – Маријане Дешић.

-Прошавши кроз дубоку самоспознају само сам спонтано склизнула у топло море уметности где ми је суштински место да капљем племенито и узвишено на радост и на корист. У првој књизи спознала сам лепоту стрпљења, смирења и скромности. У другој прихватање, покајање и праштање. Ова трећа Орхидеја донела ми је велику радост, моја душа пуна је радости и спокоја, волим живот, радујем се, у току дана изнедрим прегршт дивних тренутака који ми оплемене срце и ум под додиром исконске лепоте живота. Пишем поезију, приповетке, романе , драму, есеје и песме. Ово је есејистички роман писан мастилом срца , мој доживља и реакција на ово ново , савремено , модерно доба . Пишем на мањем обиму папира, водим се тиме да буде снажна мисао, а мањи обим папира да читалац види нешто дубље у себи, да осети ту радост и осмех који и ја несебично делим . Младима желим да поручим да наш живот не зависи од родитеља, ни државе, времена у коме живимо зависи искључиво од јаке воље и храбрости да се загледаш дубоко у себе да откријеш смисао и поставиш себи циљ, јер циљ нас даље вуче баш као дете змај . Дете трчкара радосно гледа горе , иде напред не осврћући се на друге људе и ситуације. Не мислим да сам нешто ни посебна , ни паметна само сам спознала да је живот много леп, а време драгоцено и кратко чак и овај тренутак пролази нам као песак кроз прсте и више се не враћа . Мир у души и насмејано срце, то сам ја и то је суштина и мотив мог стваралачког израза на путу истине у правцу љубави што уметност и јесте у свом суштинском смислу. Живот је леп, истакла је Маријана.

Издавач књиге је Књижевна омладина Србије.



Н.К.


0 коментара:

Постави коментар