Пронађите чланак :

среда, 29. јануар 2014.

MARKO MIĆOVIĆ , MANEKEN : " SRPSKI BALI - BEG !!! "




1. Jako mlad  si počeo da se baviš manekenstvom , jesi li  tada bio svestan odgovornosti jednog takvog zanimanja?

Jesam u suštini bio sam svestan i mislim da ću u budućnosti moći da se nosim sa odgovornošću koje donosi ovaj posao.

2. Tvoje nove slike su privukle veliku medijsku pažnju. Reci mi tvoje utiske sa snimanja? 

Na snimanju je bilo super bilo mi je čudno kad sam sebe video sa bradom i brkovima u odelu, i sa brkovima sa turbanom, a pogotovo kada sam bio ćelav.




3. Otkud ideja da se prerušiš u Bali - Bega?

 Ideju za to dobio je Dejan Milićević koji je i radio ove slike, on je video da imam slične oči kao Bali Beg i da bi trebalo da puštam bradu i brkove i da odradimo slike.




4.  Kako je došlo do saradnje sa Dejanom Milićevićem?

Sa Dejanom Milićevićem sarađujem već godinu i nešto dana od kad smo radili spot Balkan Bachata koji je u sklopu dance and love,  i koga gleda ceo svet i od tad češće sarađujemo.

5. Kakvo imaš mišljenje  o Turcima i Turkinjama?

Imam lepo mišljenje o Turcima i Turkinjama i mi smo na neki način slični njima, dosta smo poprimili od njih.

6. Pratiš li turske serije?

Ne turske serije ne pratim, u mojoj porodici samo mama prati, ali sam čuo za one koje su popularne.

7. Jesi li  bio u Turskoj , a ako nisi planiraš li da je posetiš?

Nisam nikada bio u Turskoj ali bih voleo da je posetim i da tamo radim ili kao meneken ili kao glumac u nekoj od novih serija ili u novim epizodama već popularnih serija,  i voleo bih u Istanbul da odem da vidim Kapali čaršiju, Ajas Sofiju i most koji spaja dva kontinenta Evropu i Aziju.


8. Što se tiče tvog posla, na čemu trenutno radiš i imaš li neke nove ponude?

Verovatno će biti nova slikanja, nove revije i nova snimanja i još nešto zanimljivo verovatno.


9. Kako objašnjavaš predrasude vezane za manekene i javne ličnosti?

Objašnjavam kao normalnu stvar koje će uvek biti, i normalno je da ljudi imaju predrasude, mislim da ne treba preterano obraćati pažnju na to.

10. Koliko posvećuješ pažnju fizičkom  izgledu i jesi li se stvarno ošišao na ćelavo zbog potreba snimanja i čija je to ideja?

Dosta posvećujem pažnju izgledu, treniram pet puta nedeljno. Trudim se da se hranim  zdravo, a ta ideja da budem ćelav je potekla od Dejana Milićevića kada je video sliku Bali Bega ošišanog na ćelavo. Da li jesam ili nisam bio ćelav za potrebe snimanja presudite sami.




11. Koliko uvažavaš stav i mišljenje svoje porodice u bitnim  odlukama koje donosiš?

Naravno, puno uvažavam mišljenje svoje porodice, i u većini slučajeva moja porodica se slaže sa mojim odlukama.



I na  kraju  vas pitamo   : Koji je lepši Turski ili Srpski ?



                                                                    Tekst: N.Kovačević
                                                                    Fotografije : Dejan Milićević

0 коментара:

Постави коментар