Пронађите чланак :

петак, 28. фебруар 2014.

MILA PIPI DRAGICA RAJIĆ RACIĆ : " BUDITE DOBRO, DELITE DOBRO I DOBRO ĆE VAM SE VRATITI !!!! "

U Domu penzionera, Medicinskoj školi i  velikoj sali Opštine Užice juče su održane promocije knjige “ Put satkan od svetlosti “ i predavanja na temu  kako sam POBEDILA rak , umetnice i medicinskog fenomena Mile Dragice Rajić Racić.



“Milin najveći životni poduhvat desio se pre par godina, kada se u nju uvukla bolest, od koje se ljudi naježe. Karcinom dojke ! Naravno, obratila se najboljim doktorima, koji su sve preduzeli, da je sačuvaju, ali se u toku hemoterapije bili su prinuđeni , da joj kažu , da medicina nije svemoćna i da nažalost za nju nema spasa. Bio je to neverovatan šok za Milu. Strah i panika su je preplavili, ali i osećaj da to jednostavno ne može biti istina. 




U svojoj knjizi Vam  detaljno otkriva, kako je u trenutku shvatila da ako promeni način sopstvenog razmišljanja, ni ova opaka bolest, nema šta više tu da radi. Još u bolnici, pod terapijom, osetila je, da kreativnost mora biti jača od svake bolesti. Iako do tada nikada nije slikala , tražila je da joj donesu četkice, boje i platna i tada su nastala njena prva likovna dela, neprocenjive vrednosti. Svi ljudi oko nje, pa i lekari bili su u šoku. Igrala se bojama i njena bolest je nestala !
                                                                           
                                     
                                                         
Mila sada ne skida osmeh sa lica i u šali često kaže: “ Lekari su mi dali još samo tri meseca života i zato sam morala da budem brza, i da u što kraćem roku ozdravim ! “ 

ŽIVOT JE POBEDA !!!


1.Drugi put ste u Užicu. Kakvi su vaši utisci?

Fenomenalni. Oduševljena sam ljudima iz Užica i primećujem da ljudi sve više shvataju univerzalnu moć o kojoj pišem u knjizi , a to se vidi kroz njihova pozitivna ponašanja.

2.Imali ste tri veoma posećena predavanja. Koje su to slike koje će te poneti iz Užica i zbog čega?


Slike zadovoljnih ljudi i njihovih osmeha koji poručuju da postoji nešto više od klasičnog života i površnih shvatanja koje muče narod. Na njihovom licu,  vidi se transformacija i oseća se pozitivna energija koja ih nadalje prati i živi u njihovom srcu kao zaštitni znak.


                                                               
                  

3.Znamo da ste pobedili kancer pre nekoliko godina. Lekari su Vam dali tri, četri meseca života, a Vi danas stojite ispred nas jači nego ikad. U čemu je tajna?

Iz straha i saznanja da  neću mnogo živeti, a ipak velike želje da ostanem u životu susrela sam se sa mojim pokojnim dedom koji mi je rekao par rečenica a koje su glasile ovako : “ Ne, ne nije istina. Ne znaju ni oni . Ima rešenja. “ Ove reči su me navodile da tražim rešenje i došla sam do spoznaje svetlosti koja mi je omogućila da rak nestane, i dogodi se baš ono što je deda rekao.

4.Možete li da  pojasnite  reč “svetlost “ ?

Svi smo bića koja imaju moć izbora i koja mogu mnogo da stvaraju i da ispune svaku svoju želju, a to mogu da ostvare kada se bave pozitivnom energijom i svaku negativnu transformišu . To mogu da postignu tako što negativno zanemaruju , a pozitivno šire. Ja negativnu energiju, nazivam minusom, a pozitivnu plusom i pojašnjavam kako se minus preokreće u plus. A što više ljudi rade ovakav preokret, pozitivna energija se širi, a negativna se umanjuje i nema značaja. Na ovakav način se širi zadovoljstvo u nama , a to možete sami videti i osetiti. Probajte! Jako je važno baviti se izučavanjem takvih stanja , kako bi što više mogli prepoznati razliku i upravljati situacijama koje Vam ne daju dobro. Svaki čovek kao pojedinac nosi odgovornost kroz ono šta misli i kako misli, i ukoliko se ne oseća dobro i oseća nedostatke ima dužnost prema sebi da promeni to stanje u plus ( pozitivnu energiju). 

5.Koliko su bitne vizuelizacije i lična vera?

Svi verujemo i imamo vizuelizacije, samo trebamo razumeti koliko je bitno raditi kroz plus  i verovati samo u pozitivno i stvarati slike onoga što želimo,  bez negacija , odnosno shvatiti kako se traži pozitivna želja.



6.Šta za Vas predstavlja reč vera  ?

Verovati u Boga, znači biti u ljubavi , bez obzira na situacije , okolinu koja se iskazuje kroz minus. Na takav način vera u moć ostvarenja ima jaku vibraciju i dozvoljava da se desi baš ono što se i želi. Naravno ovde govorimo samo o plusu, tj. pozitivnoj energiji.




7.Prokomentarišite reči oca Tadeja : „ Kakve su nam misli, takav nam je život “ .

Reči Oca Tadeja svima su poznate, ali kada bolje razmatramo sopstvene misli i posmatramo šta nam se događa , tek onda možemo da razgovaramo da li zaista poštujemo Boga, pozitivnost , a verujem da je i otac Tadej poručio mislite dobro i samo dobro i život će Vam biti dobar. Mi nosimo odgovornost prema sebi, povodom onoga  što mislimo i kako mislimo ,  i ako imalo volimo sebe, mislićemo o dobru i svaku saputnu misao ćemo preokrenuti u dobro, jer je naša odgovornost radi sebe , da budemo to dobro , dobro  da dajemo od sebe da bi nam se  to dobro vratilo.


8.Šta je to što svako od nas treba da nauči kako bi došao do tog puta  svetlosti?

Moja knjiga “ Put satkan od svetlosti  - kako sam pobedila “rak”  “ , pojašnjava razliku izmedju veštačke nemoći i univerzalne moći i kroz nju spoznaju odgovore koje ih interesuju.  U Beogradu 16. Marta , održaću celodnevni seminar gde ljudi imaju mogućnost da dođu i nauče kako da transformišu situacije koje ih nesvesno muče i steknu nivo znanja potrebnu da prepoznaju svetlost u sebi.


9.Šta poručujete našim čitaocima?

Svakome poručujem ukoliko misli da ima problem , i ukoliko nije zadovoljan svojim životom da se na vreme pozabavi ovakvim učenjima i da ostvari spoznaje svetlosti u sebi jer je bolje sprečiti, nego lečiti. I za kraj poručujem volimo se ljudi , jer ljubav je Bog i Bog je ljubav .

                                                                                                       



                                                                                  Tekst : N. Kovačević








6 коментара:

Bila sam deo atmosfere na Milinom predavanju. Treba doživeti njenu reč na pravi način i otvoriće se putokazi. Zahvalna sam Mili... Pozdrav i zahvalnost Nemanji za dobar tekst i fotografije...

I ja sam bila deo atmosfere Mila odlicna si , bravoooooooooooooo !!!!!!!!

Mila je jedno divno BOZIJE bice koje svi vole,HVALA TI DRAGA na svemu !!!

Sjajna si . Pozdrav !!!

Hvala svima na divnoj energiji. Sa vama bih i na mesec i svuda, vi ste moja ljubav. Hvala Uzice jos jednom.. VOLIM VASSSSSSSS. Do sledeceg susreta, ostanite ljubav, a ja sam u mislima sa vama svuda. Sutra sam u Nisu.

Vasa Mila Pipi Dragica

Постави коментар